Strona główna Katalog firm Firmowe okazje! Wiadomości SSK! Reklama O nas Dodaj firmę

Katalog branż

Artykuły spożywcze Biuro Budownictwo Chemia Edukacja i szkolnictwo Elektronika Finanse i ubezpieczenia Internet Komputery i informatyka Marketing Meble Media lokalne Medycyna i zdrowie Motoryzacja Nieruchomości Odzież i tkaniny Przemysł i produkcja Rolnictwo i zwierzęta Rozrywka i imprezy RTV i AGD Sport i Turystyka Telekomunikacja Transport i spedycja Uroda i relaks Usługi
Wiadomości lokalne

BOK dla mieszkańców

Dodano: 2012-08-03

Trwa przebudowa części parteru Urzędu Miejskiego przy ul. Czarnieckiego. Z ciasnego, przeszklonego pomieszczenie, spełniającego rolę punktu podawczego, utworzone zostanie przestronne Biuro Obsługi Klienta (BOK).

Dotychczasowy punkt nie spełniał już standardów i oczekiwań, związanych z obsługą klientów. Po przebudowie ulegną zmianie zasady załatwiania spraw, z którymi przychodzą do urzędu mieszkańcy. Nie będzie już potrzeby chodzenia po magistracie, od pokoju do pokoju, gdyż wszystko zostanie załatwione właśnie w BOK.

Biuro będzie zajmowało pomieszczenia, w których dotychczas mieścił się Wydział Oświaty. Tam znajdzie się główna część przyszłego Biura Obsługi Klienta. W ten sposób utworzone zostanie jedno duże pomieszczenie. Będą w nim cztery stanowiska - trzy do bezpośredniej obsługi i jedno informacyjne. Wykorzystana będzie też część korytarza parteru. Znajdzie się tu m.in. obsługa korespondencji. W miejscu gdzie obecnie znajduje się punkt podawczy powstanie miejsce dla osób oczekujących na załatwienie sprawy.

Prace zakończą się na początku następnego miesiąca. Dalsze wyposażenie i instalacja urządzeń potrwają do połowy września. Koszt utworzenia Biura Obsługi Klienta wyniesie ok. 130 tys. zł.

Źródło: stargard.pl

wstecz
Strona główna O nas Reklama Partnerzy Promuj nas FAQ Regulamin Kontakt
Projekt i wykonanie: BM&A GS Polska & studio mh